✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| |||||||||||
126,2 km |
2 - 6 |
16 |
3 012 mil. € |
5 277 - 32 968 | 3,3 |
3,5 |
7 - 62 |
2.67945205479452 - 5.95068493150685 |
|||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 7 | 4,5 | |||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 0 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 8 | 4,7 | |||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 2 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 9 | 3,5 | |||||
4 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 0 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 10 | 4,1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||
5 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 2 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 11 | 3,5 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
6 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 12 | 2,7 | |||||
7 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 13 | 5,1 | |||||
8 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 1 | 227 mil. € | 4 | 4 | 14 | 4,1 | ||||||
9 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 1 | 172 mil. € | 4 | 4 | 15 | 4,1 | ||||||
10 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 2 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 16 | 3,5 | |||||
11 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 17 | 5,4 | |||||
12 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 0 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 62 | 5,6 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
13 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 1 | 107 mil. € | 5 | 5 | 61 | 6,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
126,2 km |
2 - 6 |
16 |
3 012 mil. € |
5 277 - 32 968 | 3,3 |
3,5 |
7 - 62 |
2.67945205479452 - 5.95068493150685 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku