✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| |||||||||||
1 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 9,86 % | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 3/2016 | |||||
2 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | 3/2016 | |||||||
3 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | Beharovce (úprava velína) | 321 mil. € | 300 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | |||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | 9/2009 | ||||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2015 | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 2/2016 | ||||||
7 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4/2015 | ||||||
8 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 12/2014 | ||||||
8 úsekov |
75,9 km |
2 - 6 |
1 108 mil. € |
987 mil. € |
5 189 - 32 968 | 4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku