✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
15 úsekov |
179,6 km |
2 - 4 |
7 759 m |
3 749 mil. € |
1 698 - 21 743 | 2,9 |
3,1 |
||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||||
2 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 804 m | Oščadnica | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
3 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 886 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
4 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 1 124 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 578 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
6 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 253 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
7 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 1 757 m | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
8 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||||
10 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 015 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 53 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 408 m | 1 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | žiadna | |||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 213 m | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 154 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 303 m | 1 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | žiadna | |||||
15 úsekov |
179,6 km |
2 - 4 |
7 759 m |
3 749 mil. € |
1 698 - 21 743 | 2,9 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku