✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
11 úsekov |
159,3 km |
2 - 4 |
3 402 mil. € |
5 762 - 21 743 | 2,8 |
3,3 |
||||||||
1 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 12/1997 | ||||||
2 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 10/2006 | |||||
3 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 7/1997 | ||||||
4 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | ||||||
5 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 11/2004 | |||||
6 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 4/2010 | |||||
7 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 12/1997 | ||||||
8 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 12/2010 | |||||||
9 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 6/2016 | |||||
10 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie | 3 | 3 | 2/2020 | ||||||
11 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 10/2004 | ||||||
11 úsekov |
159,3 km |
2 - 4 |
3 402 mil. € |
5 762 - 21 743 | 2,8 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku