✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | ||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
249,0 km |
2 - 4 |
2 598 mil. € |
4,5 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku