✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 358 - 1 118 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 143 - 281 | 5 | 5 | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 5 098 - 5 557 | 947 - 1 015 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 41 - 376 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 54 mil. € | 7 972 | 2 435 | 3 | 4 | |||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 78 - 216 | 5 | 5 | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 3 247 - 11 434 | 466 - 998 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 52 - 594 | 5 | 5 | ||||||
8 úsekov |
249,0 km |
2 598 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,5 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku