✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 16,4 mil. € | 5 713 - 13 545 | 4 600 - 11 235 | 5 | 5 | po 2040 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5,5 mil. € | 2 156 - 6 890 | 1 549 - 5 820 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 2,1 mil. € | 5 098 - 5 557 | 3 522 - 3 872 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,0 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 119 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 1,5 mil. € | 7 972 | 4 717 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | ||||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 9,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 1 900 - 5 650 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 16,2 mil. € | 3 247 - 11 434 | 2 252 - 9 218 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 14,6 mil. € | 1 065 - 4 239 | 800 - 3 740 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||||
8 úsekov |
249,0 km |
2 - 4 |
2 598 mil. € |
65,3 mil. € |
1 065 - 13 545 | 4,5 |
4,4 |
3/2025 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku