✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
15 úsekov |
296,3 km |
3 458 mil. € |
32,2 min. |
1 065 - 13 545 | 3,5 |
3,6 |
4/2024 - po 2040 |
||||||
1 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
2 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
3 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
4 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
5 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
6 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||||
7 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | po 2040 | ||||||
8 | R2 | 6,1 km | 143 mil. € | 4,6 min. | 12 157 | 3 | 4 | 4/2025 | |||||
9 | R4 | 8,2 km | 94 mil. € | 5,8 min. | 4 001 | 3 | 3 | 6/2024 | |||||
10 | R5 | 1,7 km | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
11 | R2 | 2,7 km | 59 mil. € | 1,8 min. | 12 862 | 3 | 4 | 2/2025 | |||||
12 | R3 | 4,9 km | 77 mil. € | 3,0 min. | 2 | 2 | 2/2025 | ||||||
13 | R2 | 16,0 km | 277 mil. € | 11,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 2/2025 | |||||
14 | R3 | 8,3 km | 199 mil. € | 5,8 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 2/2025 | |||||
15 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | 4/2024 | |||||||
15 úsekov |
296,3 km |
3 458 mil. € |
32,2 min. |
1 065 - 13 545 | 3,5 |
3,6 |
4/2024 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku