✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
skutočnosť podľa zmluvy
| ||||||||||
296,3 km |
2 - 4 |
3 458 mil. € |
2,1 km |
25,0 min. |
1 065 - 13 545 | 3,5 |
3,6 |
||||||||||
1 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||||
2 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | -0,3 km | 5,2 min. | 4 001 | 3 | 3 | ||||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 0,9 km | 2,7 min. | 2 | 2 | |||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 2,3 km | 5,1 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | -0,6 km | 7,7 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 0,7 km | 1,2 min. | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | -0,8 km | 3,1 min. | 12 157 | 3 | 4 | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | |||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | |||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
296,3 km |
2 - 4 |
3 458 mil. € |
2,1 km |
25,0 min. |
1 065 - 13 545 | 3,5 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku