✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
15 úsekov |
303,5 km |
2 - 4 |
3 833 mil. € |
1 065 - 21 988 | 3,8 |
3,5 |
1/2021 - 10/2021 |
||||||||
1 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 15 504 - 18 825 | 220 - 372 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
2 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 12 446 | 229 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 928 - 6 192 | 59 - 68 | 4 | 3 | ||||||
4 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 2 053 - 2 240 | 42 - 55 | 3 | 3 | ||||||
5 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 2 085 - 4 153 | 12 - 96 | 4 | 3 | ||||||
6 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 6 176 | 66 | 4 | 3 | ||||||
7 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 1 988 - 4 251 | 18 - 42 | 4 | 3 | ||||||
8 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 4 600 - 11 235 | 14 - 114 | 5 | 5 | ||||||
9 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 1 549 - 5 820 | 18 - 123 | 5 | 5 | ||||||
10 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 3 522 - 3 872 | 48 - 73 | 4 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
11 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 119 | 55 - 160 | 5 | 5 | ||||||
12 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 4 717 | 67 | 3 | 4 | ||||||
13 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 1 900 - 5 650 | 8 - 149 | 5 | 5 | ||||||
14 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 2 252 - 9 218 | 45 - 182 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
15 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 800 - 3 740 | 5 - 61 | 5 | 5 | ||||||
15 úsekov |
303,5 km |
2 - 4 |
3 833 mil. € |
1 065 - 21 988 | 3,8 |
3,5 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku