✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
15 úsekov |
310,8 km |
0,4 % |
2 - 4 |
3 681 mil. € |
1 065 - 18 098 | 3,9 |
3,7 |
||||||||
1 | R4 | 4,3 km | 26,8 % | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 213 - 312 | 1 | 3 | ||||||
2 | R2 | 13,5 km | 0,0 % | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 51 - 106 | 2 | 2 | ||||||
3 | R4 | 8,0 km | 0,0 % | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 59 - 68 | 4 | 3 | ||||||
4 | R4 | 7,5 km | 0,0 % | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 42 - 55 | 3 | 3 | ||||||
5 | R4 | 6,0 km | 0,0 % | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 12 - 96 | 4 | 3 | ||||||
6 | R6 | 11,2 km | 0,0 % | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 66 | 4 | 3 | ||||||
7 | R6 | 11,3 km | 0,0 % | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 18 - 42 | 4 | 3 | ||||||
8 | R1 | 42,1 km | 0,0 % | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | ||||||
9 | R7 | 29,2 km | 0,0 % | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | ||||||
10 | R3 | 10,3 km | 0,0 % | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 48 - 73 | 4 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
11 | D3 | 3,1 km | 0,0 % | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | ||||||
12 | R5 | 1,7 km | 0,0 % | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 67 | 3 | 4 | ||||||
13 | R7 | 32,8 km | 0,0 % | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | ||||||
14 | R3 | 58,5 km | 0,0 % | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 45 - 182 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
15 | R7 | 71,3 km | 0,0 % | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | ||||||
15 úsekov |
310,8 km |
0,4 % |
2 - 4 |
3 681 mil. € |
1 065 - 18 098 | 3,9 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku