✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
85 úsekov |
1 117,7 km |
2 - 8 |
38 |
19 795 mil. € |
3,1 |
3,2 |
12/2013 - po 2040 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 1 | 341 mil. € | 449 - 869 | 1 | 1 | 4/2002 | 12/2013 | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | 555 mil. € | 598 - 1 181 | 1 | 2 | 7/2005 | 6/2014 | ||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | 7/2016 | |||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 437 - 2 455 | 1 | 2 | 6/2014 | 7/2016 | ||||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 348 - 424 | 1 | 3 | 2/2015 | 7/2019 | |||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 288 - 316 | 2 | 2 | 7/2010 | 8/2019 | |||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 348 - 358 | 3 | 4 | 7/2010 | 3/2020 | |||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 | 70 mil. € | 262 - 312 | 2 | 2 | 5/2009 | 3/2021 | ||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 | 202 mil. € | 232 - 1 254 | 2 | 1 | 11/2013 | 10/2021 | |||||
10 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 837 | 1 | 1 | 11/2011 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 3/2022 | |||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 554 - 748 | 1 | 3 | 2/2015 | 9/2022 | ||||||
12 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 | 173 mil. € | 225 - 330 | 2 | 3 | 11/2010 | 4/2023 | |||||
13 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 0 | 171 mil. € | 236 - 1 254 | 3 | 3 | 11/2013 | 7/2023 | |||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 422 - 799 | 1 | 1 | 9/2007 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 2/2024 | |||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 1 | 105 mil. € | 177 | 2 | 2 | 6/2008 | 3/2024 | |||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 189 - 255 | 4 | 5 | 4/2020 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 3/2024 | |||||
17 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 231 | 3 | 5 | 2/2009 | 4/2024 | ||||||
18 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 400 | 4 | 3 | 2/2020 | 6/2024 | ||||||
19 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 204 - 321 | 2 | 2 | 12/2019 | 7/2024 | ||||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 175 - 206 | 2 | 2 | 10/2008 | 8/2024 | ||||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 1 | 227 mil. € | 4 | 4 | 9/2020 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 10/2024 | |||||
22 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 1 | 172 mil. € | 4 | 4 | 9/2020 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 10/2024 | |||||
23 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 248 - 279 | 4 | 5 | 1/2021 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 12/2024 | |||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 | 272 mil. € | 192 - 224 | 3 | 2 | 6/2013 | 12/2024 | |||||
25 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 6/2013 | 4/2025 | |||||||
26 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 74 | 3 | 3 | 9/2006 | 6/2025 | ||||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 9/2009 | 10/2025 | |||||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 159 - 204 | 2 | 3 | 12/2009 | 10/2025 | ||||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 443 - 502 | 2 | 2 | 7/2010 | 10/2025 | ||||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 1 | 59 mil. € | 498 | 3 | 4 | 3/2011 | 10/2025 | |||||
31 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 494 | 3 | 4 | 3/2011 | 12/2025 | ||||||
32 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 2 | 309 mil. € | 381 - 551 | 2 | 4 | 9/2006 | 1/2026 | |||||
33 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 1 | 211 mil. € | 280 - 373 | 4 | 4 | 1/2011 | 4/2026 | |||||
34 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 426 - 554 | 1 | 1 | 2007 | 5/2026 | ||||||
35 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 408 | 2 | 2 | 12/2018 | 8/2026 | ||||||
36 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 193 - 261 | 4 | 4 | 2/2009 | 8/2026 | ||||||
37 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 213 | 4 | 3 | 7/2023 | 10/2026 | ||||||
38 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 588 | 1 | 2 | 7/2011 | 11/2026 | ||||||
39 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 7/2024 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 12/2026 | ||||||
40 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 299 - 336 | 3 | 5 | 12/2019 | 12/2026 | ||||||
41 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 837 | 2 | 1 | 11/2011 | 6/2027 | ||||||
42 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 1 | 116 mil. € | 140 - 156 | 2 | 3 | 12/2018 | 6/2027 | |||||
43 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 95 - 124 | 2 | 2 | 12/2018 | 6/2027 | ||||||
44 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 192 - 339 | 3 | 3 | 3/2024 | 2/2028 | ||||||
45 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 178 | 5 | 4 | 7/2020 | 2/2028 | ||||||
46 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 1 | 321 mil. € | 459 - 530 | 3 | 2 | 11/2011 | 3/2028 | |||||
47 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 240 - 422 | 2 | 4 | 7/2011 | 3/2028 | ||||||
48 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 1 | 235 mil. € | 393 | 2 | 4 | 11/2010 | 9/2028 | |||||
49 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 1 | 129 mil. € | 77 - 169 | 4 | 3 | 2/2023 | 11/2028 | |||||
50 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 1 | 63 mil. € | 170 - 254 | 3 | 2 | 5/2024 | 11/2028 | |||||
51 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 | 176 mil. € | 153 - 173 | 5 | 5 | 4/2023 | 2/2029 | |||||
52 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 5/2026 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 2/2029 | ||||||
53 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 541 | 3 | 3 | 6/2024 | 3/2029 | ||||||
54 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 1 | 117 mil. € | 226 - 259 | 5 | 4 | 9/2023 | 7/2029 | |||||
55 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 212 - 272 | 5 | 5 | 11/2023 | 9/2029 | ||||||
56 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 196 - 287 | 4 | 3 | 1/2025 | 9/2029 | ||||||
57 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 127 - 169 | 4 | 3 | 7/2024 | 5/2030 | ||||||
58 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 95 - 115 | 3 | 3 | 7/2024 | 5/2030 | ||||||
59 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 102 - 192 | 4 | 3 | 7/2024 | 5/2030 | ||||||
60 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 142 | 4 | 3 | 3/2025 | 7/2030 | ||||||
61 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 1 | 222 mil. € | 105 - 136 | 4 | 3 | 3/2025 | 7/2030 | |||||
62 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 | 406 mil. € | 204 | 4 | 4 | 11/2026 | 5/2031 | |||||
63 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 256 - 340 | 4 | 4 | 11/2026 | 5/2031 | ||||||
64 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 149 - 407 | 3 | 5 | 12/2026 | 6/2031 | ||||||
65 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 489 - 601 | 3 | 3 | 3/2027 | 6/2031 | ||||||
66 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 1 | 287 mil. € | 480 - 650 | 2 | 2 | 2/2026 | 7/2031 | |||||
67 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 1 | 94 mil. € | 245 | 4 | 2 | 3/2026 | 8/2031 | |||||
68 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 142 - 209 | 3 | 2 | 3/2026 | 8/2031 | ||||||
69 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 1 | 90 mil. € | 1 232 | 5 | 5 | 3/2027 | 10/2032 | |||||
70 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 3/2027 | 10/2032 | |||||||
71 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 222 - 236 | 3 | 3 | 11/2027 | 8/2033 | ||||||
72 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 205 - 244 | 2 | 2 | 11/2027 | 8/2033 | ||||||
73 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 64 - 112 | 4 | 3 | 11/2027 | 8/2033 | ||||||
74 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 1 | 162 mil. € | 202 - 239 | 3 | 3 | 11/2027 | 8/2033 | |||||
75 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 1 | 136 mil. € | 27 - 108 | 4 | 3 | 11/2027 | 8/2033 | |||||
76 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 1 | 305 mil. € | 3 | 3 | 4/2029 | 8/2034 | ||||||
77 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 172 - 328 | 4 | 4 | 4/2029 | 8/2034 | ||||||
78 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 129 - 338 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||||
79 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 | 230 mil. € | 90 - 156 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 | |||||
80 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 1 | 92 mil. € | 147 - 155 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | po 2040 | |||||
81 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 150 - 245 | 5 | 5 | 11/2009 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
82 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 246 | 3 | 4 | 12/2013 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | po 2040 | |||||
83 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 45 - 173 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 | ||||||
84 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 3 | 611 mil. € | 62 - 372 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | po 2040 | |||||
85 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 4 | 553 mil. € | 39 - 162 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 | |||||
85 úsekov |
1 117,7 km |
2 - 8 |
38 |
19 795 mil. € |
3,1 |
3,2 |
12/2013 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku