✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||
33 úsekov |
296,1 km |
2 - 8 |
2,6 |
2,9 |
||||||
1 | ![]() | R1 | 8,1 km | 4 | 2 | 3 | ||||
2 | ![]() | D1 | 10,6 km | 8 | 2 | 1 | ||||
3 | ![]() | R2 | 6,2 km | 2 | 2 | 2 | ||||
4 | ![]() | R3 | 4,9 km | 2 | 2 | 2 | ||||
5 | ![]() | R7 | 23,5 km | 2 | 4 | 4 | ||||
6 | ![]() | R4 | 6,5 km | 2 | 2 | 3 | ||||
7 | ![]() | R7 | 9,4 km | 4 | 4 | 5 | ||||
8 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 3 | 3 | ||||
9 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 3 | 4 | ||||
10 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | 2 | 2 | ||||
11 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||
12 | ![]() | R4 | 8,2 km | 2 | 3 | 3 | ||||
13 | ![]() | R4 | 4,0 km | 4 | 2 | 2 | ||||
14 | ![]() | R2 | 20,7 km | 2 | 4 | 4 | ||||
15 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 4 | 5 | ||||
16 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | 2 | 2 | ||||
17 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | |||
18 | ![]() | R3 | 8,3 km | 2 | 2 | 3 | ||||
19 | ![]() | D3 | 4,0 km | 4 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||
20 | ![]() | R2 | 10,6 km | 2 | 4 | 4 | ||||
21 | ![]() | R4 | 10,2 km | 4 | 1 | 3 | ||||
22 | ![]() | D1 | 3,8 km | 2 | 3 | 5 | ||||
23 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | ||||
24 | ![]() | R4 | 7,0 km | 2 | 2 | 2 | ||||
25 | ![]() | R2 | 14,1 km | 2 | 3 | 2 | ||||
26 | ![]() | R1 | 2,7 km | 4 | 4 | 3 | ||||
27 | ![]() | R1 | 4,6 km | 4 | 4 | 3 | ||||
28 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 3 | 4 | ||||
29 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | 1 | ||||
30 | ![]() | R2 | 8,3 km | 2 | 2 | 2 | ||||
31 | ![]() | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | ||||
32 | ![]() | R3 | 5,0 km | 2 | 3 | 2 | ||||
33 | ![]() | D3 | 11,2 km | 4 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||
33 úsekov |
296,1 km |
2 - 8 |
2,6 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku