✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||
54 úsekov |
533,1 km |
2 - 8 |
10 055 mil. € |
2,9 |
3,0 |
7/2021 - po 2040 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 449 - 869 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 598 - 1 181 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 437 - 2 455 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 348 - 424 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 288 - 316 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 348 - 358 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 262 - 312 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 232 - 1 254 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | 10/2024 (+2,6) | ||||
10 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 837 | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | 9/2025 (+4,6) | ||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 554 - 748 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | 1/2027 (+4,8) | ||||
12 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 225 - 330 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | 4/2026 (+3,7) | ||||
13 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 236 - 1 254 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | 7/2026 (+4,3) | ||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 422 - 799 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | 12/2030 (+4,5) | ||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 177 | 2 | 2 | žiadna | 3/2026 (+4,7) | ||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 189 - 255 | 4 | 5 | žiadna | 9/2028 (+3,5) | ||||
17 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 231 | 3 | 5 | žiadna | 4/2027 (+4,1) | ||||
18 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 400 | 4 | 3 | žiadna | 6/2026 (+3,5) | ||||
19 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 204 - 321 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 7/2026 (+2,7) | ||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 175 - 206 | 2 | 2 | žiadna | 8/2026 (+5,1) | ||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | 4/2029 (+4,1) | |||||
22 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | 4/2029 (+4,1) | |||||
23 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 248 - 279 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | 5/2029 (+3,5) | ||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 192 - 224 | 3 | 2 | žiadna | 12/2029 (+5,4) | ||||
25 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | 1/2027 (+5,0) | |||||
26 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 74 | 3 | 3 | žiadna | 6/2027 (+4,7) | ||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 10/2028 (+4,1) | |||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 159 - 204 | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 10/2028 (+4,1) | ||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 498 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | 10/2028 (+4,2) | ||||
30 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 494 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 12/2028 (+4,3) | ||||
31 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 280 - 373 | 4 | 4 | žiadna | 4/2028 (+4,8) | ||||
32 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 408 | 2 | 2 | žiadna | 8/2029 (+3,8) | ||||
33 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 193 - 261 | 4 | 4 | žiadna | 8/2028 (+5,1) | ||||
34 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 213 | 4 | 3 | žiadna | 10/2028 (+3,5) | ||||
35 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 299 - 336 | 3 | 5 | žiadna | 12/2029 (+2,8) | ||||
36 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 837 | 2 | 1 | žiadna | 6/2030 (+6,9) | ||||
37 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 140 - 156 | 2 | 3 | žiadna | 6/2030 (+3,7) | ||||
38 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 95 - 124 | 2 | 2 | žiadna | 6/2030 (+3,7) | ||||
39 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 192 - 339 | 3 | 3 | žiadna | 2/2031 (+6,9) | ||||
40 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 178 | 5 | 4 | žiadna | 2/2031 (+4,1) | ||||
41 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 459 - 530 | 3 | 2 | žiadna | 9/2032 (+5,6) | ||||
42 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 393 | 2 | 4 | žiadna | 9/2031 (+5,4) | ||||
43 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 77 - 169 | 4 | 3 | žiadna | 11/2031 (+4,8) | ||||
44 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 153 - 173 | 5 | 5 | žiadna | 2/2032 (+4,9) | ||||
45 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | 2/2033 (+4,5) | |||||
46 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 226 - 259 | 5 | 4 | žiadna | 7/2032 (+5,3) | ||||
47 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 212 - 272 | 5 | 5 | žiadna | 9/2032 (+5,6) | ||||
48 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 196 - 287 | 4 | 3 | žiadna | 9/2032 (+4,1) | ||||
49 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 127 - 169 | 4 | 3 | žiadna | 5/2033 (+6,1) | ||||
50 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 95 - 115 | 3 | 3 | žiadna | 5/2033 (+6,1) | ||||
51 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 102 - 192 | 4 | 3 | žiadna | 5/2033 (+6,1) | ||||
52 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 90 - 156 | 5 | 5 | žiadna | po 2040 (0,0) | ||||
53 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 147 - 155 | 4 | 2 | žiadna | po 2040 (0,0) | ||||
54 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 150 - 245 | 5 | 5 | žiadna | po 2040 (0,0) | ||||
54 úsekov |
533,1 km |
2 - 8 |
10 055 mil. € |
2,9 |
3,0 |
7/2021 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku