✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||
18 úsekov |
167,9 km |
2 - 6 |
3 110 mil. € |
1,9 |
2,4 |
7/2021 - 12/2029 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 449 - 869 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 598 - 1 181 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 437 - 2 455 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 348 - 424 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 288 - 316 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 348 - 358 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 262 - 312 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 232 - 1 254 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | 10/2024 (+2,6) | ||||
10 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 554 - 748 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | 1/2027 (+4,8) | ||||
11 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 225 - 330 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | 4/2026 (+3,7) | ||||
12 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 236 - 1 254 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | 7/2026 (+4,3) | ||||
13 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 177 | 2 | 2 | žiadna | 3/2026 (+4,7) | ||||
14 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 231 | 3 | 5 | žiadna | 4/2027 (+4,1) | ||||
15 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 175 - 206 | 2 | 2 | žiadna | 8/2026 (+5,1) | ||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 192 - 224 | 3 | 2 | žiadna | 12/2029 (+5,4) | ||||
17 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | 1/2027 (+5,0) | |||||
18 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 74 | 3 | 3 | žiadna | 6/2027 (+4,7) | ||||
18 úsekov |
167,9 km |
2 - 6 |
3 110 mil. € |
1,9 |
2,4 |
7/2021 - 12/2029 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku