Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)58 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)13 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 1 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
<3,5 t
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
 
755,3 km
2 - 8
12 927 mil. €
3,0
3,2
10/2016 - 1/2021
1
10/2013
D3
12,3 km
2
377 mil. €
194 - 270
2
2
6/2017
2
1/2014
D1
11,3 km
4
517 mil. €
Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny.
1 675 - 2 070
2
3
1/2021
(0,0)
3
1/2014
R2
9,6 km
2
626 - 997
2
1
10/2016
4
7/2016
R7
17,4 km
4
609 - 806
2
3
7/2020
(0,0)
5
11/2016
D1
14,4 km
4
241 mil. €
191 - 682
2
2
12/2019
(0,0)
6
8/2019
R2
13,5 km
4
142 mil. €
831 - 943
2
2
11/2004
7
3/2020
R2
9,1 km
4
267 mil. €
751 - 846
3
4
11/2004
8
3/2021
R3
4,4 km
2
70 mil. €
639 - 801
2
2
8/2006
9
1.
10/2021
R4
14,3 km
4
202 mil. €
603 - 2 996
2
1
6/2014
10
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
173 mil. €
775 - 1 059
2
3
4/2010
11
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
171 mil. €
603 - 2 996
3
3
6/2014
12
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
105 mil. €
462
2
2
11/2004
13
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
531
3
5
14
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
70 mil. €
393 - 539
2
2
11/2018
15
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
169 mil. €
489 - 523
2
2
11/2004
16
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
461 - 521
3
2
9/2009
17
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
9/2004
18
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
207
3
3
1/2000
19
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
77 mil. €
2
2
8/2006
20
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
199 mil. €
497 - 699
2
3
8/2006
21
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
277 mil. €
692 - 940
2
2
11/2003
22
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
894
3
4
11/2003
23
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
1 004
3
4
11/2003
24
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
309 mil. €
875 - 929
2
4
12/1997
25
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
105 mil. €
888
2
2
26
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
12/2010
27
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
224 mil. €
570 - 674
3
5
6/2016
28
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
234 mil. €
4 281
2
1
12/2009
29
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
116 mil. €
383 - 425
2
3
30
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
122 mil. €
201 - 240
2
2
31
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
785 mil. €
575 - 1 052
3
3
4/2010
32
37. - 38.
2/2028
R2
7,8 km
2
73 mil. €
488
5
4
9/2009
33
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
321 mil. €
2 765 - 3 271
3
2
12/2009
34
39. - 40.
3/2028
R2
9,6 km
2
112 mil. €
635 - 690
2
4
10/2004
35
41.
9/2028
R2
11,5 km
2
235 mil. €
655
2
4
10/2004
36
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
63 mil. €
332 - 531
3
2
11/2018
37
44. - 45.
2/2029
R2
18,0 km
2
176 mil. €
359 - 396
5
5
2/2016
38
44. - 45.
2/2029
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
8/2010
39
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
321 mil. €
974
3
3
8/2013
40
47.
7/2029
R2
14,0 km
2
117 mil. €
454 - 531
5
4
6/2016
41
48. - 49.
9/2029
R2
9,8 km
2
93 mil. €
473 - 644
5
5
9/2009
42
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
124 mil. €
240 - 264
3
3
43
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
333 - 812
3
5
4/2010
44
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
191 mil. €
911 - 1 315
3
3
9/2010
45
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
287 mil. €
Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám
940 - 1 697
2
2
11/2008
46
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
129 mil. €
561 - 714
3
2
47
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
90 mil. €
2 277
5
5
48
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
107 mil. €
5
5
49
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
418 mil. €
678 - 730
3
3
50
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
192 mil. €
404 - 665
2
2
51
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
162 mil. €
659 - 820
3
3
52
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
305 mil. €
3
3
2/2020
53
71. - 78.
po 2040
R1
42,1 km
4
631 mil. €
469 - 796
5
5
54
71. - 78.
po 2040
R7
29,2 km
2
230 mil. €
244 - 497
5
5
12/2011
55
71. - 78.
po 2040
D3
3,1 km
4
60 mil. €
476 - 755
5
5
56
71. - 78.
po 2040
R5
1,7 km
2
54 mil. €
499
3
4
10/2009
57
71. - 78.
po 2040
R7
32,8 km
2
367 mil. €
178 - 352
5
5
2/2016
58
71. - 78.
po 2040
R7
71,3 km
2
553 mil. €
71 - 279
5
5
9/2015
 
 
 
 
 
755,3 km
2 - 8
12 927 mil. €
3,0
3,2
10/2016 - 1/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku