✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
26 úsekov |
264,3 km |
2 - 6 |
18 600 m |
4 911 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 | |||||||
1 | ![]() | D3 | 12,3 km | 2 | 1 318 m | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||
2 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 7 445 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
3 | ![]() | D3 | 4,3 km | 4 | 2 218 m | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | ||||
4 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 0 m | 1 | 2 | ||||||||
5 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 0 m | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
6 | ![]() | D1 | 14,4 km | 4 | 0 m | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
7 | ![]() | D3 | 5,7 km | 4 | 0 m | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
8 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | 2 237 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
9 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 0 m | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
10 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 0 m | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
11 | ![]() | R2 | 6,2 km | 2 | 0 m | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | žiadna | |||||
12 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | 0 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
13 | ![]() | R2 | 8,3 km | 2 | 0 m | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | žiadna | |||||
14 | ![]() | R2 | 14,1 km | 2 | 4 282 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | žiadna | |||||
15 | ![]() | R3 | 4,9 km | 2 | 0 m | 77 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
16 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | 510 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | |||||
17 | ![]() | R4 | 4,0 km | 4 | 0 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | |||||
18 | ![]() | D3 | 4,0 km | 4 | 590 m | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | ||||
19 | ![]() | R4 | 7,0 km | 2 | 0 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | žiadna | |||||
20 | ![]() | D1 | 19,9 km | 6 | 0 m | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | žiadna | ||||
21 | ![]() | R3 | 5,0 km | 2 | 0 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | žiadna | |||||
22 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 0 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | žiadna | |||||
23 | ![]() | R3 | 8,7 km | 2 | 0 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | žiadna | |||||
24 | ![]() | R3 | 10,9 km | 2 | 0 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | žiadna | |||||
25 | ![]() | D1 | 18,2 km | 4 | 0 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | žiadna | |||||
26 | ![]() | R3 | 10,3 km | 2 | 0 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | žiadna | |||||
26 úsekov |
264,3 km |
2 - 6 |
18 600 m |
4 911 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku